2015. január 18., vasárnap

15.fejezet: A vallomás

Előszó: Sziasztok! Itt is lennénk a következő résszel. Úgy döntöttünk, hogy mostantól hétvégenként rakjuk föl a részeket. Nem ígérjük hogy minden hétvégén sikerül részt hoznunk, de megpróbáljuk tartani magunkat a tempóhoz. Ez a rész most egy kicsit rövid lett..ne haragudjatok. De azért remélem tetszeni fog!
Rengeteg puszi és ölelés:
Az Írók
-Ashley szemszöge-
 
Kerültem a falakavezért, de tudtam hogy elkerülhetetlen, hogy észrevegye...2 és fél hónapja tudtam meg, hogy terhes vagyok és azóta szinte ki sem jöttem a házamból.
-Ashley! -hallottam meg egy halvány férfihangot az ajtó felől. Robert volt az. A falkavezér férje, Emily apja. Most mégis mit csináljak?  Kinyitottam az ajtót és gyorsan visszaültem a fotelba.
-Igen? -kérdeztem amikor belépett az ajtón.
-Rég nem jöttél ki innen. Miért?-kérdezte.
-Semmi...-mondtam bizonytalanul.
-Azt kérdeztem, hogy miért?! -mondta mostmár ingerülten.
-Semmi!
-Ashley...titkolsz valamit...-mondta és végigmért. Naná, hogy észrevette, mivel 2 és fél hónap után azért már eléggé látszik. De legnagyobb meglepetésemre elmosolyodott.
-És ki a szerencsés farkas? -kérdezte én pedig elbőgtem magam.
-Senki...vagyis valaki...senki...-tudtam, hogy nem hazudhatok neki...frlismeri a hazugságot. Itt az idő, hogy mindenki megtudja...mostmár úgy is mindegy.-Zayn Malik...-mondtam alig hallhatóan, de ő mégis meghallotta. Lehunytam a szemem és vártam...vártam, hogy mi fogtörténni. Hátamon egy ütést, csuklóimon pedig erős kezeket éreztem. Kinyitottam a szemem. Gyorsan át változtam és kifutottam a házból. De hiába, ott mégtöbb vicsorgó és fenyegető  farkassal találtam magam szemben. Egyszerre vagy öten ugrottak felém.
-Ne! Hadjátok őt békén! -kiáltott valaki. Emily volt. Aztán ő is átváltozott és oda akart ugrani melém, de az apja egy lendítésel  ellökte. Emily nyüszítve ért földet egy fatövében. Próbáltam háritani a támadásokat, de túl sokan voltak. Menekülnöm kellett, és én menekültem. Nem jöttek utánnam. A Zaynnel közös helyünk felé vettem az irányt. Amikor láttam, hogy Zayn és Harry is ott van visszaváltoztam, de nem bírtam tovább és összeestem. Még annyit hallottam, hogy Zayn a nevemet kiálltja aztán sötétség.
Nem tudom meddig feküdhettem így, de amikor magamhoz tértem, éreztem hogy valaki a hajamat simogatja. Lassan kinyitottam a szemem és Zaynt és Harryt láttam meg. Zayn szeme könnyes volt.
-Ashley! --mondta boldogan én pedig nehézkesen átkaroltam a nyakát, majd óvatosan megcsókoltam.
-Ashley mi tórtént?
-A farkasok...megtudtak mindent...-suttogtam, miközbrn Zayn az ölébe vett és magához szorított.-Ne haragudj...-hajtottam le fejem.
-Dehogy haragszom. Csam nem tudom mi lesz mosz velük...-csóválta meg fejét és közben Harry is mellénk ült, és megsimogatta a hátam majd kedvesen rám mosolygott.
Láttam,hogy nagyon elgondolkozott valamin majd a szeme vörösre váltott és felált mellőlünk.
-Harry mi a baj?! -kérdezte Zayn aggódva.
Idegesen, vicsorogva fordult felénk. Bevallóm így egy kicsit ijesztő volt. Közelebb bújtam Zaynhez, ő pedig szorosabban őlelt.
-Niall gondolatai...-mondta sokat mondóan.
-Mi van vele?!-kérdezte, mint aki nem ért semmit. Harry próbált lenyugodni, de ahogy láttam nem nagyon sikerült neki.
-Emily...-mondta miközben ökölbe szorult a keze és egy könnycsepp folyt végig az arcán majd elviharzott. Zaynre néztem és vártam a magyarázatot, de ő csak maga elé bámult.
-Zayn mi volt ez?! -kérdeztem a választ várva de ő csak a földet bámulta. Most már kezdtem aggódni Emily miatt. Vajon mit csinálhatott vele Niall?!  Remélem nem azt amire gondolok...ne csak azt ne!  Sírni kezdtem. Nem tudom miért, de már olyan mintha a húgom lenne.
-Na, ne sírj...nem lesz Emilynek semmi baja.-törölte le a könnycseppeket az arcomról. Tudtam hogy ezt csak azért mondja hogy megnyugtasson de ő is nagyon aggódott érte.
-Ashley nygodj meg, nekem most Harry után kell mennem mert ilyenkor bármire képes...-homlokon csókolt.-...vigyázz magadra, sietek vissza.-viharzott el Harry után. Én pedig egyedül maradtam az erdőben.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett,várom a kövit. :)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon várom a kövit!!!!!
    Hajrá!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönjük szépen. És sietünk a kóvetkezővel...remélhetőleg hétvégén lesz új rész
      Szeretünk titeket drága olvasóink! ♥♥♥

      Törlés