2014. január 15., szerda

4. Fejezet: Bonyolult szerelem

Elősző: Kicsit rövid lett, ne hargudjatok....nem nagyon volt időnk írni,  és nincs ihletem...és most nem is lessz mert most nem vagyok olyan állapotban hogy írjak. De remélem azért tetszeni fog! 


- Harry szemszöge -

MI?! Lou csókolózott Emilyvel? És élvezte? Ez nem lehet…. Végre elmúlt bennem a fájdalom, Louis abbahagyta a kínzást, juhú… Lefagyva bámultam az előttem álló vámpírra, akinek egy gonosz vigyor jelent meg az arcán. Komótósan fölsétált a szobájába. 
Leültem a kanapéra Zayn mellé és bámultam magam elé.
- Mostmár nagyjából tudod hogy én mit érzek…-mondta Zayn szomorúan. 
Kezdtem megérteni a helyzetét… Attól hogy az a lány farkas, még szeretheti…
Mindketten a kikapcsolt TV-t bámultuk.
- Zayn…segíthetek neked…- mondtam, mert hagyta hogy belelássak a gondolataiba, és látom hogy minden gondolata mögött ott van Ashley.
- Hogyan?
- Falazok nektek Liamnél….
- Köszi haver…tudtam ha valakire számíthatok ebben az ügyben egyáltalán akkor az te leszel…- Mondta és megölelt.
Aztán elment "vadászni".
Én csak ültem tovább a kanapén. De legalább Zaynnek segíthettem. És ő egy kicsit boldog lehet.

- Zayn szemszöge -

Ha lenne szívem most valószínűleg veszettül dobogna…de nincs…mindegy…
Az erdőben Ashley illatát követve próbáltam rátalálni. Nemsokára meg is láttam a fenséges fehér farkasomat egy bokornál. Sírt.
Odaléptem hozzá. Végigsimítottam a kezem a hátán, mire rám emelte kék szemeit. Amikor felfogta hogy én vagyok, visszaváltozott emberré. Olyan gyönyörű…
Öleltem és csókoltam…
Leültem oda ahol ő sírt az előbb és az ölembe húztam. Letöröltem a könnyeit.
Feltűrtem a pólóját és az oldalát simogattam. Úgy kivántam őt most mint még soha. Ő is ezt érehette, mert csókunk egyre vadabbá vált. De ezt most nem lehet! 
- Zayn…-nézette a szemembe.
- Tudom hogy mit érzel, én is akarom, de ezt most nem lehet…-mondam.
Szorosan magamhoz öleltem.
- A múltkor…mi volt az…?- kérdezte és a mellkasomnak döntötte a fejét.
- Harry észrevett miket…muszály volt utánamennem mielőtt elmondja Liamnek…-
Ash bólintott.
Még egy ideig beszélgettünk, de nem tehetem meg Harryvel hogy eddig falazzon nekem.
- Mennem kell…-suttogtam a fülébe
- Szeretlek- mondtam és még egyszer utoljára megcsókoltam.
A válaszát nem vártam meg, visszarohantam a házba.



Harrynek tátogtam egy "Köszi!"-t. Ő bólintott.

- Ashley szemszöge -

Miután Zayn elment még sokáig néztem utána. Aztán én is visszaindultam a falkához.
- Hol voltál eddig?- kaptam persze a kérdést a falkavezetőtől.
- Csak sétálgattam az erdőben..- válaszoltam.
- Oké...majd lenne egy feladatod. Lesz egy újonc. Emilynek hívják, ő a lányom,  és egy kicsit foglalkoznod kéne majd vele.- mondta.
Na persze…pont ez hiányzott…
- Jó, majd szólj ha jön.- próbáltam udvarias lenni…
Bementem a szobámba, és jó szokásom szerint bevágtam magam mögött az ajtót. Értelmetlen, de jól esik néha.
Leültem az ágyra. Pont szembe van az ablakkal, az erdőt bámultam.











3 megjegyzés:

  1. Annyira jó...Imádom...Kaptam egy díjat ès rögtön erre a blogra gondoltam <3 --> http://adropofbloodonedirection.blogspot.com/2014/01/1dijam.html?m=1

    VálaszTörlés