2014. január 12., vasárnap

3.fejezet: Én beleszerettem egy VÁMPÍRba...?!

-Tyler szemszöge-

Hallotam,hogy a bejárati ajtó becsapodott,gyorsan leszaladtam hátha anyáéknak mondtak valamit a rendőrségen Emily eltűnésével kapcsolatban.Nagyon agodom a húgom miatt.Soha nem tűnt még el,mindig szólt ha valahová elment. Most meg csak annyit mondott anyáéknak,hogy "Ki mentem az erdőbe...!".
Mintha nem is érdekelné,hogy bárki vagy bármi megtámadhatná az erdőben. Remélem nem történt semmi ilyesmi.Ahogy le értem a lépcsőn nagyon megdöbbentem,a húgom volt az és a kanapén feküdt.Gyorsan oda siettem hozzá.
-Emily úgy örülök,hogy megkerül...tél!-a húgomnak vérzett a keze és nem mozdult.
Hiába ráztam és szólítgattam,csak feküdt mozdulatlanul,mintha már nem is éln....nem,az nem lehet. Reflexből oda nyúltam a nyakához megnézni,hogy van e pulzusa,szerencsére volt. Ezek szerint csak elájult,de mi történhetett...?!
Felkaptam Emt,felvittem a szobájába és leraktam az ágyra.Gyorsan bementem a fürdő szobába és elkezdtem keresni egy rongyot,nem sokára találtam egyet.Vissza mentem a húgomhoz és kitisztítottam a sebét majd bekötöztem. Leültem mellé az ágyra és vártam,hogy felébredjen.
De vajon,hogyan került haza?
Tegnap este ugye azt mondta,hogy ki megy az erdőbe,de haza már nem jött akkor hol éjszakázott....csak nem az erdőben! Ha valaki viszont megtalálta akkor honnan tudta,hogy hol lakik és mikor haza hozta miért nem szólt,hogy megtalálta Emilyt....csak úgy besétált egy idegen házba...?!
Merengésemet egy kopogás zavarta meg a húgom ajtaján.
-Gyere be!-szóltam ki,de nem anyáék voltak azok hanem valaki más. Egy idegen fiú!
-Te ki vagy és mit csinálsz Emily szobájában?!-kérdezte felháborodottan.
Mit képzel magáról? Csak úgy bejön a házunkba és még neki áll feljebb?!
-Ezt inkább én  kérdezhetném tőled. Mit akarsz a húgomtól és honnan tudod,hogy itt lakik? Te hoztad haza?
Ezen elgondolkozott,ahogy ránézett a húgomra és a haragja elszállt,mintha aggódna érte.
-Igazad van,sajnálom én csak,tudod szeretem a húgodat. Tudom hülyén hangzik a számból,mert ugyan még csak tegnap láttam elösszőr,de én bele teljesen bele szerettem. A telefonjába meg találtam a címét. És igen én hoztam haza. Egyébként Louisnak hívnak.
-Okay,bocsi,hogy így letámadtalak csak tudod nagyon féltem a húgomat. Ő tudd róla,hogy szereted? Köszönöm,hogy haza hoztad.
-Igen tudja,de még nem tudom,hogy ő is ugyan így érez e. Ezért jöttem ide. Ez csak természetes.
-Jó,de most már jobb ha mész,mert ha anyáék meg látnak abból nagy baj lesz.
Oda ment Emhez és adott egy puszit a homlokára.
-Szeretlek Emily!-sugta a fülébe.-Szia és köszi,hogy láthattam a húgodat.
-Szia haver!-mondtam majd már el is tűnt.


 -Emily szemszöge-

Kezdtem ébredezni,valami puhán feküdtem valószínűleg egy ágyon csak nem tudom hol. Hallottam Louis hangját ezek szerint Harryéknél vagyok,de várjunk csak most meg a bátyám hangját hallom akkor most hol vagyok? Biztosan csak álmodom,vagy Tyler Harryéknél lenne,de mit keres itt és hogyan talált ide.
Tisztán emlékszem arra ami történt. Harry elmondta,hogy ő egy Vámpír. Még a gondolatba is beleborzongok. Aztán kimenekültem az erdőbe,de Harry elkapott majd miután szépen megkértem,hogy engedjen el elengedett.Ösztönösen rohantam haza fele,de Louis elém ugrott és rubint vörös szemekkel,tű hegyes metsző fogakkal közeledett felém aztán nem emlékszem semmire.
Akkor Louis is vámpír lenne,de akkor Harry miért nem mondta,hogy a többiek is azok nem csak ő....vagyis hát csak Loui,de mi van ha a többiek is azok,nem találkozhatok többet velük,mert bármikor megölhetnek. Ha mondjuk megvágom magam egy papírral máris 5 vérszomjas vámpír akarja kiszívni a vérem az utolsó cseppig, kész öngyilkosság lenne besétálni egy vámpírokkal teli házba plusz az egyikkel még járni is. Nekem akkor is látnom kell Harry,mert szer....nem én nem szerethetek egy vámpírt hiszen bármelyik pillanatban megölhet,de engem ez nem érdekel én tényleg szeretem Őt. Nem Emily,te nem szerethetsz egy vámpírt akit még csak nem is ismersz,és mi van ha még is tudnám szeretni. NEM! Ügyes vagy Emily most saját magaddal veszekszel. Hirtelen valaki megpuszilta a homlokomat talán Harry,de nem ez Louis?!
És az előbb tényleg azt mondta,hogy szeretlek?! Mi van most ugye csak álmodom?
*****
Kinyitottam a szemem a szobámba voltam és az ágyon feküdtem. Ha nem hallottam volna a bátyám és Loui beszélgetését most meg kérdezném,hogy hogyan kerültem haza. Szóval akkor Loui miután ki akarta szívni a véremet haza hozott...ezt csak én találom most nagyon furcsának.
Mi az,hogy Louis szeret hiszen tudja,hogy engem már Harry szeret és én is Őt,vagyis hát...
Le mentem a nappaliba,senki nem volt itthon úgy hogy le ültem kanapéra,csak bámultam magam elé és próbáltam átgondolni a dolgokat. "Szeretlek Emily!" Ezek a szavak jártak a fejembe,tényleg komolyan gondolta,ezek után hogy nézzek a szemükbe főlleg Harryébe?
Bárcsak én is vámpír lehetnék és akkor nem lenne semmi  ilyen nehéz
                                                     
                                                                - Louis szemszöge-

Be szaladtam az erdőbe. Én tényleg szeretem Emilyt,de ha Harry ezt meg tudja megöl már pedig az a lány nem csak az övé! Nekem kell Emily és meg is fogom szerezni ha ahhoz Harry ki kell iktatnom is. Na jó,soha nem tudnám megölni a fiúkat olyanok nekem mint a testvéreim. Már pedig a saját tesómat nem ölhetem meg egy lányért aki mellesleg gyönyörű,csodálatos és észbontóan szexi....Louis térj magadhoz te egy vámpír vagy és ő egy ember az embereket te megszoktad ölni nem megvédeni vagy beléjük szeretni,Louis Tomlinson neked teljesen elment az eszed. Haza mentem mikor beléptem az ajtón,mint ahogy vártam Harry nekem esett.
-Te barom ha még egyszer hozzá mersz érni Emilyhez megöllek!!!-kiabálta Harry miközben a falhoz préselt és folytogatott.
-Nem csináltam vele semmit.-mondtam higgadtan.
-Nem,akkor ki akarta kiszívni a vérét vadászat közben talán Liam vagy Zayn?! Ha Zayn nincs ott talán meg is ölöd te idióta! És vésd jól az eszedbe ha csak Emily közelében látlak kitöröm a nyakad!
Ellöktem magamtól Harryt és bevetettem a "kinzást".
-Most pedig te figyelj Styles Emily engem szeret nem téged és igen majdnem megöltem,de csak majdnem. Képzeld csak jártam Emilyéknél és elmondtam neki,hogy szeretem és csókolóztunk is és képzeld ő maga mondta,hogy élvezte és,hogy csak engem szeret. Na akkor most kinek van több köze Emilyhez?!
Majd elenedtem Harryt és kimentem az erdőbe, most nagy hülyeséget csináltam, de nem érdekel legalább most már haragudni fog Emre és így könnyebben megszerezhetem. Remélem azért Ő nem fog haragudni rám.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése